Kyocera nyomtatók

Amennyiben terméktámogatásra van szüksége, az alábbi lehetőségeket tudjuk biztosítani:

Team Viewer

A Team Viewer egy távoli irányításra, illetve csoportmunkára kifejlesztett szoftver. Segítségével a kollégánk rá tud kapcsolódni az Ön számítógépére, és hatékonyan tud segíteni az ilyen jellegű hibák megoldásában. Ön mindent fog látni, amit a kollégánk végez a gépén, és a munka elvégeztével, ha bezárja ezt a programot, a kapcsolat meg fog szakadni.

Kattintson a kék gombra, hogy letölthesse az Ön számítógépéhez tartozó kliens programot. Amennyiben Windows operációs rendszert használ, ez a letöltött állomány telepítés nélkül futtatható.

Online tudástár

A weboldal főmenüjének Támogatás menüpontja alatti, Tudástár almenüből érheti el. Ez egy folyamatosan bővülő infomáció-gyűjtemény, melynek célja, hogy egyaránt hasznos legyen végfelhasználó- és viszonteladó partnereink számára.

Amennyiben keresni szeretne a tudástár tartalmak között, a weboldal jobb felső részén található keresődobozba írja be a kívánt szót vagy kifejezést, és nyomja meg a billentyűzetén az Enter gombot. A találatokat tovább tudja majd szűrni úgy, hogy csak a tudástár témákban megjelenő találatokat mutassa a rendszer (bal oldali szűrők).

Központi hibabejelentő szám

Hívja fel a +36 1 273-0099-es telefonszámot, és mondja el kollégánknak a hibajelenséget.

Előnye:

  • azonnali szóbeli kommunikáció, amennyiben a problémát ismerő kollégánk az adott pillanatban elérhető