Kyocera nyomtatók

 

Windows 10 operációs rendszer KB5000802 / KB5000808 / KB5000809 / KB5000822 frissítés után nyomtatáskor a számítógép kék halál képernyőt ad, vagy/és újraindul (2021.03.16)

 

A hibát a Microsoft a KB5001567 frissítéssel orvosolta, a Windows 10 ezen frissítésének telepítése után a KX illesztőprogram ismét rendeltetésszerűen működik. A Gépház/Frissítés és biztonság menüpontjában lehet a frissítésekre manuálisan rákeresni és ezzel siettetni, valamint ellenőrizni a frissítés telepítését.

 

 

Windows 10 operációs rendszer KB5000802 / KB5000808 / KB5000809 / KB5000822 frissítés után nyomtatáskor a számítógép kék halál képernyőt ad, vagy/és újraindul (2021.03.10)

 

Az említett frissítés a KX illesztőprogramokra van ilyen hatással, a 8.1.1109 verzióig bezárólag.

A hibát megszüntetni kétféleképpen lehet:

  1. El kell távolítani a kérdéses frissítést. Ezt a következő menüpontban lehet megtenni: Gépház - Frissítés és biztonság - Frissítési előzmények megjelenítése - Frissítések eltávolítása
  2. A KX drivert le kell cserélni más illesztőprogramra pl. KX_V4 driver

Legegyszerűbb megoldásként az elsőt javasoljuk, amíg vagy a Microsoft, vagy a Kyocera nem ad ki új frissítést. 

Leírás a frissítésről, valamint a hibával kapcsolatos információk a Microsoft oldalán találhatók: Link

 

 

 

Windows 8.1, valamint Windows 10 operációs rendszereket érintő Illesztőprogram hiba

Amennyiben a fenti oprendszer verziókat használja és nincs kikapcsolva a "Hálózatra csatlakoztatott eszközök automatikus beállításának bekapcsolása" opció az alábbi helyen:
Vezérlőpult>>Minden Vezérlőpult Elem>>Hálózati és Megosztási Központ>>Speciális
Az esetben a windows update figyelmeztetés nélkül telepíti frissítések alkalmával a MS aktuális XPS illesztőprogramját.

A driver jelenléte (hiába van helyesen feltelepítve a Kyocera KX driver!) befolyásolja a nyomtatásokat.

1: Látja a nyomtatót, de nyomtatási parancs után a feladat a windows nyomtatási várólistáján marad.
2: Csak az első oldal kerül kinyomtatásra, ezután a printer PCL XL error üzenettel leáll.
3: A nyomtatás beállításait nem veszi figyelembe a driver. (betűméret, tájolás, példányszám, stb.)

Ha a leírt jelenséggel találkozik, első körben tiltsa le az automatikus beállítást a vezérlőpultban, (így többet nem ismétlődhet meg a hiba) majd egy Kyocera KX driver telepítővel TÁVOLÍTSA EL az összes, a nyomtatót érintő ilesztőprogramot, különösen az XPS kiterjesztésűt, a PC újraindítása után telepítse újra a KX Drivert.

 ------------         -------------- ------------         -------------- ------------         

Amennyiben terméktámogatásra van szüksége, az alábbi lehetőségeket tudjuk biztosítani:

Team Viewer

A Team Viewer egy távoli irányításra, illetve csoportmunkára kifejlesztett szoftver. Segítségével a kollégánk rá tud kapcsolódni az Ön számítógépére, és hatékonyan tud segíteni az ilyen jellegű hibák megoldásában. Ön mindent fog látni, amit a kollégánk végez a gépén, és a munka elvégeztével, ha bezárja ezt a programot, a kapcsolat meg fog szakadni.

Kattintson a kék gombra, hogy letölthesse az Ön számítógépéhez tartozó kliens programot. Amennyiben Windows operációs rendszert használ, ez a letöltött állomány telepítés nélkül futtatható.

Online tudástár

A weboldal főmenüjének Támogatás menüpontja alatti, Tudástár almenüből érheti el. Ez egy folyamatosan bővülő infomáció-gyűjtemény, melynek célja, hogy egyaránt hasznos legyen végfelhasználó- és viszonteladó partnereink számára.

Amennyiben keresni szeretne a tudástár tartalmak között, a weboldal jobb felső részén található keresődobozba írja be a kívánt szót vagy kifejezést, és nyomja meg a billentyűzetén az Enter gombot. A találatokat tovább tudja majd szűrni úgy, hogy csak a tudástár témákban megjelenő találatokat mutassa a rendszer (bal oldali szűrők).

Központi hibabejelentő szám

Hívja fel a +36 1 273-0099-es telefonszámot, és mondja el kollégánknak a hibajelenséget.

Előnye:

  • azonnali szóbeli kommunikáció, amennyiben a problémát ismerő kollégánk az adott pillanatban elérhető